Tidsoptimist - javisst!

Förlåt mig, var visst lite väl optimistisk när jag skrev förra inlägget. Vecka 50 innebär självklart att det är tre veckor kvar på år 2012, inte två. Men nu är det däremot inte mer än en vecka och två dagar kvar tills jag är hemma hos mammsen och pappsen. Hemma med mina fina vänner, i den lugna staden och i den härliga julstämningen. Snälla, snälla tiden, gå lite fortare.
 
Ikväll har jag haft mitt combatpass som vanligt på onsdagar. Snacka om svettigt! Kom hela 22 deltagare idag vilket gjorde mig väldigt glad i hjärtat. Den senaste månaden har deltagarantalet sjunkigt, förmodligen p g a vinterväder, mörker, sen tid och decemberhumör. Annat lär det bli i Januari när alla nyårslöften börjas och all julmat ska brännas bort, haha. Ikväll hade jag blandat låtar från tre olika releaser vilket verkade uppskattat. Den nuvarande releasen har vi kört över tre månader nu och börjar bli lite uttjatad. Då är det tur att man kan mixa med gamla låtar för att utveckla och motivera deltagarna att fortsätta.
 
Nu väntar sängen... Hasta la vista!


Kommentarer
Britta

Gah jag vill också bli frisk och kunna träna!!! Blir galen snart. Särskilt när du skriver om combat. :P men antar att sjukdomar hör livet till?

Vilken dag åker du till Kristinehamn nu igen?

Svar: Stackare! Det gör väl det... Då vet man att man lever!Jag åker på fredag, den 21:e
Cissi Nilsson

2012-12-14 @ 22:54:35
URL: http://slutatveka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0