Tredje advent.

Det blev en riktig fest igår och jag var inte hemma förens fram mot morgontimmarna vilket resulterade i cirka fyra timmars sömn. Men det var det definitivt värt efter allt dansande och skrattade på yaki-da!
Idag har jag och Britta varit på Lisebergs julmarknad (igen). Den här gången var det dock lite varmare så vi klarade av att vandra runt ett tag. Om man inte redan fått någon julkänsla är ett besök på Liseberg självklart. Vi fortsatte kvällen med att bjuda hem några fler vänner och fira tredje advent med massa gottigheter. Under tiden följde vi sista timmen av Musikhjälpen och skrattade åt varandras trötthet från gårdagen. Tur att man inte behöver prata så mycket med vänner man känner sig bekväm med!
 
Nu ska jag strax bädda ner mig under täcket och försöka ta igen lite sömn. Hoppas Lilly låter mig sova lite längre imorgon.. ;)
 
Kaffepaus på Liseberg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0