Utbildning.

Åh jag borde verkligen ligga i sängen och sova nu. Att vara uppe efter klockan elva är alldeles för sent för mig! Men har man ett pass mellan 19.30-20.30 är det svårt att komma ner i varv.. Nedräkningen för hemfärd fortsätter och imorgon när jag vaknar är det bara en dag kvar! Konstigt det där att tiden alltid går mycket långsammare precis innan man ska åka. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge!
 
Idag var jag på utbildning för ett nytt konditionstest med jobbet. Det var väldigt intressant och jag tror att metoden kommer att fungera väldigt bra! Åstrandstestet är ett antal år gammalt och skapar en del felkällor så det kan behövas lite uppdatering. De som ansvarar för och har skapat testet var dessutom mycket inspirerande och intressanta att lyssna på! Älskar att få ta del av ny kunskap och få lyssna på andras tankar och funderingar kring det område som ligger mig varmast om hjärtat.
 
Imorgon gör jag min sista arbetsdag för år 2012, men så mycket anträngade arbete kommer det inte att bli. Dagens består av två möten och sedan middag och julavslutning på kvällen. Ska bli väldigt trevligt :)
 
Nej nu måste jag tvinga mig att bli trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0