Föreläsning.

Veckans första dag är över och jag är redan helt slut. Någon som har ett knippe energi till övers? Förstår inte hur jag ska hinna klart med de tre uppgifter som ska in på torsdag.. HELP ME!
 
Föreläsningen idag var minst sagt lärorik. Det var första gången jag ställde mig framför en grupp (en väldigt liten dock) och höll i en föreläsning ensam. Kommer ta med mig mycket som kan förändras och förbättras till nästa gång. Men för att vara första gången är jag ändå nöjd med min insats. Under den timmen jag pratade hann jag att beröra fysisk aktivitet, kost, sömn och hälsa i stort. Jag hoppas att de fick med sig någonting och att jag lyckades framföra mitt huvudbudskap - att hälsa är individuellt och att det viktigaste är att man mår bra.
 
Imorgon väntar en ny arbetsdag och som vanligt orkar jag inte hålla ögonen öppna en sekund längre ikväll. Skulle verkligen behöva ta tillvara på att dygnets timmar men det ger ingenting att tvinga hjärnan att plugga såhär sent. Jag får göra ett nytt försök imorgon helt enkelt.
 
Någon som har några bra tips på hur man ska överleva vintern? Please, give me!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0