Oplanerade dagar.

Efter en riktigt skön dag med dubbla träningspass och dubbla vännermöten valde jag att fortsätta kvällen ensam hemma i soffan. Minns inte senast jag körde ett spinningpass så det var verkligen på tiden att göra comeback- Och OM det var värt det! Hade glömt bort hur något kan vara så jobbigt och roligt på samma gång. Tur att jag började med ett 45-minuters pass annars hade jag fallit av cykeln. Som pricken över i:et hade jag ju även bokat bodypump efteråt så det vara bara att bita ihop.
Efter lunch gick jag över till Helena som bjöd på kaffe. Var tvungen att krama henna hejdå eftersom hon åker ner till Växjö där hon börjar sin polisutbildning imorgon. Lite senare mötte jag upp Britta i Slottskogen där vi gick en sväng innan vi gick in och satte oss på ett mysigt fik på Linnégatan. Älskar att ha oplanerade helger så man kan fylla dagarna med det man känner för precis just då :)
Nu ska jag krypa i mjukisbyxor och kolla på film, mys! Ha en fin lördagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0