Vackra ljuvliga vinterväder.

Imorse när jag vaknade ville jag inget hellre än att ligga kvar och värma mig under täcket. Mobilen visade -15 grader och det lockade inte ett dugg att kliva utanför dörren. Men det positiva med kyla är att det oftast för med sig sol och strålande väder. Och en sådan dag var det definitivt idag! Alingsås riktigt glittrade med all snö på trädens grenar och himlen skimmrade i klarblått.
Jag funderade lite på om det är sol eller värme jag längtar mest efter och kom fram till att nog är solen ändå. Det gör så otroligt mycket att när det är lite ljusare ute, när man får kisa för att se något och när man känner solens strålar värma (om ack så lite) på de frusna kinderna.
 
Ge oss fler sådana här dagar tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0