Brunnsbo-bo

Från och med nu är jag Brunnsbo-bo! Inatt blir första natten i lägenheten efter som vi åkte ut till Ytterby och min morbor igårkväll. Snacka om lyx att få åka bort från alla flyttkartonger och istället bli bjudna på mat och vin. Efter en god frukost imorse begav vi oss mot IKEA för att köpa lite småsaker till lägenheten. Resten av dagen har jag packat upp och plockat, känns som att det aldrig tar slut på saker! Nu har jag tagit en paus i nya soffan och fortsätter imorgon istället. Känner redan att jag kommer trivas här :)


Kommentarer
Cecilia

Roligt att du ska bli instruktör i GRIT! Gillade den klassen, var lite roligare än vanliga styrkeövningar :-)
Ser att du är instruktör i bodycombat redan, hurdan är den klassen? Hade tänkt att testa den imorgon :-D

2013-02-20 @ 14:09:24
URL: http://ceciliasays.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0