Hej från golvet!

Arbetsveckan är över och här sitter jag på massa filtar och kuddar på golvet och pustar ut. Imorse kom de från Saronen secondhand och hämtade både soffa, soffbord och badrumsskåp. Helt plötsligt blev det lite mer utrymme i den lilla ettan. Utrymmet är dock fyllt med bananlådor istället så det blev väl plus-minus-noll ändå. Imorgon är jag som vanligt ledig från jobb och kommer istället spendera hela dagen med att packa, rensa och städa hela lägenheten. Är peppad faktiskt! På lördag kommer mina efterlängtade föräldrar ner till Göteborg och dagen kommer att ägnas åt att flytta över alla mina ägodelar till Hisingen och Brunnsbo. På kvällen är vi bjudna hem till min morbror i Ytterby vilket alltid är lika trevligt och mysigt! Ser fram emot kommande helg helt enkelt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0