Mycket på gång!

Det här har verkligen varit en annorlunda vecka! I tisdags fick jag två erbjudanden som fick tankarna att snurra rejält. De handlar båda om jobb och det ena kan förändra min framtid ganska drastiskt. Än så länge är allt lite rörigt och abstrakt men så fort jag vet lite mer ska jag berätta vad det handlar om. Jag är i vilket fall som helst väldigt smickrad och glad över vad jag blivit förfrågad!
Idag började jag dagen med några timmars tvätt. Stressad sprang jag in i gruppträningssalen prick halv 12 och instruerade mitt combatpass och efteråt stannade jag kvar för att träna lite på den nya releasen. Ikväll väntar AW med några grymma brudar och på tal om det måste jag börja göra mig iordning nu! SÅ sugen på mezebuffé!
 
Ha en fin kväll alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0