Glädjande besked!

Igår på jobbmötet fick jag det bekräftat, jag får stanna kvar på min 50 % tjänst fram till sommaren! Kan fortfarande inte riktigt fatta att det är sant. För ganska exakt ett år sedan påbörjade jag min praktik på platsen som idag är min arbetsplats. Jag har verkligen haft turen på min sida denna gången och det är jag så otroligt tacksam för.
Mötet hölls främst av den anledningen att Helena, som varit mammaledig i 9 månader, kom tillbaka. Det ska bli jätteroligt att börja jobba med Helena och från och med nu består alltså Hälsoenheten av fyra starka kvinnor! Snacka om att vi ska arbeta för att förbättra och utveckla vår verksamhet nu. Jag är motiverad till tusen! Men just nu är jag för trött för att ens tänka, hjärnan går verkligen på lågvarv och huvudet skriker efter kudden..


Kommentarer
Britta Leanders

Grattis! Va kul!! :) Som väntat ju men nu kan du pusta ut på riktigt. Förstår att det känns skönt!

2013-02-06 @ 21:29:49
URL: http://slutatveka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0