Största möjliga tyyyyyystnad.

Wooops! Det här med bloggskrivandet har visst inte prioriterats den senaste tiden. Det har varit mycket annat att göra, främst jobb, som gjort att bloggen blivit lidande. Nåväl, för att berätta kort så har jag tagit på mig ett uppdrag att stå som gruppträningsansvarig i uppstarten av vår nya gymanläggning i Kista. Det är skitskoj! Men det kräver också en del tid. Nu i April kommer det bli mycket resande fram och tillbaka i landet. Nästa helg blir det ett besök i Lund, helgen därefter Stockholm och två veckor senare Stockholm igen. Och nu i påsktider är jag förstås hemma i Värmland! Kom hit i torsdagseftermiddag och redan då kände jag hur min energinivå genast vreds ner några hack. Idag är det ännu klarare, min kropp säger stopp så fort jag rör mig och huvudet känns segt som kola. Det är inget nytt att det blir såhär när man kommer hem direkt. Det är som att kroppen tänker "Yes, nu är det äntligen dags att koppla av på riktigt!" och så stänger man av allt helt enkelt. Det är både skönt och lite trist. För jag vill ju ha massa energi att hitta på saker nu när jag väl är hemma. Därför har jag nu ägnat eftermiddagen åt att vila för att jag ska ha energi att orka festa loss ikväll. Jag är riktigt sugen på en utekväll i Krillehöla faktiskt! Haha.
 
Så, nu har jag förklarat varför jag varit så frånvarande. Förmodligen kommer jag återgå till detsamma nu igen. Jag startade en ny blogg för att jag ville börja skriva annorluna. Ha ett syfte i allt jag skriver och försöka dela mina åsikter och tankar om livet. Så är det inte. Nu har det återigen blivit såntdär vardagligt tajjfs som "Idag har jag tränat och sen lagat mat..." Not so interesting!!
 
Åh förresten! Vet DU någon som är instruktör eller skulle vilja bli, i Stockholmsområdet? Kontakta mig så ger jag mer informationl!
 
Adios och Gla' Påsk!


Kommentarer
Cecilia

Hejsan! Förlåt för ett väldigt segt svar men har varit dålig på att kika på min blogg på senaste (har varit mycket med resor och liknande).

Roligt att ni ska öppna i stockholm! Var i stockholm kommer ni att finnas?
Om det fortfarande är aktuellt tror jag att jag med stor sannolikhet skulle kunna hitta någon som är intresserad. Vad för typ av gruppträning handlar det om och krävs det någon tidigare erfarenhet/utbildning?

Ha en toppenbra tisdag!

2013-04-16 @ 09:17:26
URL: http://ceciliasays.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0