Helgen.

Nu är jag tillbaka i götet efter en superhelg hemma i kreschne!
Fredagkvällen tillbringades hemma i soffan med god mat och mys med päronen. Hela lördagen hängde jag med mammsen, vi var på en liten hälsomässa, kikade runt på stan och tog det lugnt hemma. På kvällen var det dags för inflyttningsfest hos kombo och Simon (antar att jag inte kan säga kombo längre nu när hon är sambo dock). Det blev en riktig sång- och dansfest som avslutades med en ganska kortvarigt besök på ett av stans uteställen.
På söndagen vaknade jag av att solen lyste in genom fönstret. Vädret förde med sig massa energi och det blev en lång och skön promenad med Sara och Karin på eftermiddagen. Men tröttheten kom ikapp och en myskväll framför tv:n med Märy satt väldigt fint. Har verkligen saknat min fina vän!
 
Imorse tog jag morgontåget tillbaka ner och efter en timmes försening var jag äntligen framme. Har känt mig väldigt låg på energi så jag ställde in min planerade träning och gick och storhandlade istället. Sedan passade jag på att laga matlådor inför veckan och så rostade jag egen müsli. Ser redan fram emot att få äta frukost imorgon :)
Sådana här helger ger så mycket värme och kärlek. Känns alltid lite olustigt att behöva åka ifrån dem igen, men nu dröjer det nog inte så länge tills vi ses nästa gång igen
Blir nog en tidigt kväll ikväll så jag är redo för arbetsdagen imorgon.
 
Kombos forevaaah!
Hemmagjord müsli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0