Gyminstruktör.

Idag gjorde jag debut som gyminstruktör på Fitness24seven. Var runt på tre olika anläggningar och dagen avslutades med ett sista introt i Kungsbacka. Där var det var ett glatt gäng damer som hade sett fram emot att lära sig maskinerna och rätt teknik. Det märktes verkligen att de var nyfikna, de lyssnade uppmärksamt och ställde frågor, sånt är kul! Ser fram emot nästa tillfälle!
Nu står jag och lagar matlådor inför veckan varvat med att kolla på Top Model, inte den roligaste sysslan en måndagkväll men det kommer jag tacka mig själv för kommande dagar. Imorgon är det back to Alingsås och en fullspäckad vecka! Ser fram emot att gå upp och åka till jobbet imorgon. Det är en underbar känsla.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0