v. 8

Oj vad usel jag är på att skriva här just nu, skärpning på mig!
Både veckan och helgen som gått har varit riktigt bra. I fredags gjorde jag en halv arbetsdag som avslutades med pizzabak och bästismys. Igår stod nytt combatkvartal på schemat, nämligen release 55 i ordningen. Grymt tufft och roligt pass! Ser fram emot att börja instruera det på gymmet. Efter utbildningen gick jag och Fredrik och käkade en välförtjänt lunch på en mexikansk restaurang, nom nom. Kvällen tillbringades med Bodin, god mat och melodifestivalen. En lugn helg var precis vad jag behövde!
Idag har jag tänkt ta en promenad i mitt nya hood här i Brunnsbo. Måste ju reka stället lite. I eftermiddag väntar tvättning och förhoppningsvis en date med Britta. Efter fyra dagar med fyra combatpass skriker mina axlar och min rygg efter en vilodag så det får det bli. Det är viktigt att lyssna på kroppens signaler och värdesätta tid för ordentlig återhämtning.
 
Nu ska jag byta om och bege mig ut i friska luften! Ha en bra söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0