Lugn lördag.

Godkväll everybody!
Att fatta beslut är inte alltid det lättaste, inte ens de små. Efter att ha valt mellan både fest-, myskväll och middag ute slutade det till sist med att jag stannade hemma i soffan. Det är inte första gången det blir så när jag inte kan bestämma mig. Men nu måste jag erkänna att det känns riktigt skönt att bara slappa hemma framför tv:n ikväll. Jag är helt död i både kropp och sinne och hade knappast varit något roligt umgänge ändå.
För andra lördagen i rad höll jag imorse ett combatpass för ett härligt gäng på gymmet. Efteråt stannade jag kvar och inväntade Britta för en timmes ytterliggare combatträning. Så nu börjar jag få grepp om den nya releasen som ska börja köras nästa vecka :) Med en extremt hungrig mage mötte jag upp Johanna och Madde för en lunch på stan. Dagens tabbe var när jag senare på eftermiddagen hade handlat och skulle gå upp till lägenheten och det slår mig att Madde har kvar mina nycklar. Satan vad matt jag blev, snacka om höjden av otur! Så det var bara att hoppa på första bästa buss och bege sig upp till Johanneberg för att hämta dem. Det var nog mycket det som gjorde att jag tappade suget för att hitta på något ikväll. Men som sagt tror jag att det bara var bra med en lugn vilokväll. Kan man vakna pigg och utvilad imorgon istället :) Sitter och funderar på vad jag ska hitta på imorgon.. Hoppas det blir fint väder så man kan ta en långpromenad och få njuta av lite solljus!
Gosh vad trött jag är, kommer nog inte hålla ögonen öppna speciellt länge ikväll. Hoppas ni också har en mysig lördag!
 


Kommentarer
Britta

Ibland behöver man en hemmakväll också! lät skönt. :) Men usch va drygt med nycklarna. :S Förstår att du blev less!S

2013-03-17 @ 07:06:30
URL: http://slutatveka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0