2012.

Bara för att jag är uttråkad men inte kommer på något att skriva gör jag en sådan här spännande lista.
 
ÅR 2012
1. Har du hållt dina/ditt nyårslöften?
Kan inte minnas att jag gav några.
2. Vilken månad var bäst?
Så himla svårt att minnas tillbaka, kanske juni.
3. Varför?
För jag tog examen och var i Barcelona (och gillar sommaren bäst i allmänhet).
4. Vad var det bästa med 2012?
Att jag fick en anställning som hälsopedagog!
5. Vad var det sämsta?
Mycket stress och press vilket medfört att jag mått ganska dåligt stundtals.
6. Levde året upp till dina förväntningar?
Över mina förväntningar om man ser till arbetessituationen, annars hade jag väl inga direkta förväntningar.
7. Ja/nej, varför?
Vågade inte tro att jag skulle få ett jobb, framförallt inte mitt drömjobb!
8. Vad var din största framgång?
Med risk att bli tråkig... Min utveckling genom jobbet och som combatinstruktör också.
9. Vad var ditt största misstag?
Inget jag kommer att skriva här.
10. Vad gjorde dig gladast 2012?
Min kattunge!
11. Vad gjorde dig mest sårad?
Även det håller jag för mig själv.
12. Är det något du skulle ha gjort annorlunda?
Möjligvis, men det är inget jag lägger kraft och tankar på nu efteråt.
13. Om ja, vaddå?
Kommer inte på något specifikt.
14. Det bästa minnet?
Mitt minne är som en guldfisks... Minns inte!
15: Det bästa med årets sommar?
Barcelona och WOW.
16: Det bästa med årets skolgång?
Examen! och praktiken.
17. Vad ska du göra annorlunda 2013?
Priotitera mig själv bättre och lägga mer tid på saker jag mår bra av.
18. Vad ska du fortsätta med under 2013 som du gjort under 2012?
Våga anta utmaningar och tro på mig själv.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0