Flyttfågel.

Idag är det måndag och jag gissar att jag inte är ensam om att inse att det endast är EN VECKA kvar till julafton och två veckor kvar till nyårsafton. Herre! Det är nära nu.
Idag har jag i vanlig ordning varit ledig. Har spenderat dagen med lite fixande och donande, bland annat skrivit under uppsägningsblankett av min lägenhet. Eftersom jag inte pluggar längre riskerar jag att bli utkickad och som ett brev på posten kom ett lägenhetsförslag förra veckan! I februari/mars går flyttlasset för fjärde gången och jag blir då hyresgäst i en liten tvåa i Brunnsbo. Efter alla mina flyttar har jag snart bott i alla områden i Göteborg, haha! Det känns i alla fall väldigt bra och det ska bli skönt att ha mer än ett rum att vistas i. Ett stort plus är också att det finns balkong och dessutom är hyran billigare.
Jag hann även med att gå på två pass på SATS, först body pump och efter det body combat. Förut brukade jag ofta kombinera de två passen på måndagarna men nu var det längesedan jag vågade mig på det. Fattar inte hur jag orkade det förut?! Det var sjukt jobbigt men dubbelt pass är också lika med dubbel glädje! Det lär kännas i kroppen imorgon...
 
Imorgon är det back to work igen men den här veckan blir inte direkt tråkig. Har både julfrukost, utbildning och middag framför mig. Förhoppningsvis säger det bara "poff" så är det fredag och dags att fara uppåt i landet. Längtarlängtarlängtaaaaar!
 
Nu är det dags för tant att sova. Är så trött så jag mår illa! Godnatt vänner :)


Kommentarer
Madde!

Saaaaay WHaaaaaT???? Skaru flytta.... wohoooo för tvåa, nu får Lilly eget rum!;) Var ligger Brunnsbo?
Pussssssss

Svar: Det ligger på Hisingen, hållplatsen efter Hjalmar så det är nära in till stan! Hahah ja eller hur, då blir hon glaaad :D Pusss
Cissi Nilsson

2012-12-17 @ 22:39:40
URL: http://madeleinbremer.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0