Hemlängtan.

Måndag och vecka femtio år tvåtusen tolv är här. Hujedamig vad fort tiden går! Två veckor av året återstår alltså. Vad ska jag hitta på under de två veckorna då tro? Den här veckan ser jag mest fram emot Maddes 23-årsfest på lördag. Tis-tors väntar jobb som vanligt och sen har jag tänkt hinna med lite fikor och sådant mysigt som jag inte hunnit så mycket på senaste tiden. Jag har gått från att ha haft så mycket att göra så jag knappt hunnit diska till att helt plötsligt at massa oplanerad tid. Det känns konstigt, och otillräckligt på något sätt. Men jag ska intala mig själv att det är okej och att jag behöver det här just nu.
Annars längtar jag mest efter att få sätta mig på tåget upp till Värmland nästa fredag. Det var nästan fem månader sedan jag var hemma och det känns nu vill jag lova! Nu när julkänslan infunnit sig med snö, adventsfika och julmat känns det verkligen som att man borde vara hemma och umgås med familj och vänner.
 
ÅÅÅÅH, nu vill jag hem.


Kommentarer
Joey

Snart är vi hemma!<3<3

2012-12-12 @ 08:46:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0