Julbord!

Igår var jag som sagt på julbord med jobbet, men inte vilket vanligt julbord som helst med köttbullar och prinskorv. Nej, den söderhavsinspirerade restaurangen bjöd på allt från nudelsallad till jordnötsröra och så lite julsinka. Spännnande och gott tyckte jag! Man hinner ändå tröttna på den traditionella julmaten hundra gånger om innan året är slut. Några glas vin och drinkar senare begav vi oss vidare till Istället för ytterligare en drink. Tanken var att möta upp Madde och co och gå ut och dansa, men med 200 meter hem från baren lockade sängen alldeles för mycket.
Den hyfsat tidiga natten bidrog till ett huvudvärksfritt huvud och en hyfsat pigg kropp så jag bestämde mig för att starta igång dagen med ett CXWORX pass. Efteråt mötte jag upp Madde för en lunch på Condecco och nu ligger jag hemma i soffan och myser med min guldklimp. Ska lägga mig sängen och läsa lite innan jag tar tag i kvällens aktivitet. Blir ett besök på Liseberg och sedan Så mycket bättre hos Madde! :)
 
Victoria, jag och Sahra på Kontiki. (Vet om att min skjorta är uppknäppt, väldigt snyggt..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0