Det är mysigt att ha ont i kroppen, mysigt.

Med bara några timmar kvar på den här helgen sitter jag som vanligt i soffan och funderar på kommande vecka. Alldeles nyss gick Johanna hem som har varit här på lite kvällshäng. Medans hon var på gymmet blandade jag ihop en matig sallad med avokado, soltorkade tomater, kidneybönor och fetaost som vi åt tillsammans med libabröd. Libabröd är verkligen en favorit, kan äta det flera gånger i veckan! Det kan se ganska torrt och tråkigt ut men efter några sekunder i mikron blir det mjukt och smakrikt. Dessutom passar det att äta till det mesta och är superbilligt!
Tidigare idag var jag nere på gymmet en sväng, övade in några gamla combatlåtar som jag tänkte ersätta några i det nuvarande passet med på onsdag. Nu när det här releasen varit i över två månader har jag börjat tröttna på den och jag tror medlemmarna känner det samma. Med lite gamla låtar blir passet lite roligare och mer utmanande. Ser fram emot nästa kvartal då det är dags för Bodycombat 54, en release som Dan Cohen hyllade mycket under Super Saturday i Stockholm. Utöver att öva combat passade jag på att gå igenom lite stretch och rörlighetsträning också. Det behövdes nämligen efter gårdagens cxworx-pass. Det var längesen jag kände sådan träningsvärk i magen och mina ljumskar kändes stela som aldrig förr.
Imorgon startar en ny vecka igång och jag ska börja måndagmorgonen med ett besök på vårdcentralen. Efter det ska jag vara på Sahlgrenska med jobbet... Vad vi ska göra där vet jag faktiskt inte än, så det ska bli spännande!
 
Hoppas ni haft en bra helg. Jag har verkligen hunnit vila upp mig och samla ny kraft inför veckan. Det var behövligt vill jag lova! Nu ska jag borsta tänderna och sen bädda ner mig i sängen tillsammans med Lilly som redan ligger och sover så sött :) Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0