Förändringar.

Godkväll! Lilly välte precis ner min fönsterlappa så den gick i tusen bitar. Svårt att bli arg på den lilla söta saken så det var bara att plocka upp bitarna och ta fram dammsugaren. Det är ju snart juletider så jag kanske kan ställa dit adventljusstaken redan nu?
Både gårdagen och idag har varit två långa dagar. Skulle kunna lägga mig och somna redan nu, men vill så gärna se Twilight-filmen som precis börjat. Tittade precis på "Obese - Aldrig mera fet" på trean, otroligt fascinerande hur man kan göra en sådan livsstilsförändring! Ett livs levande exempel på att allt går bara man vill. I eftermiddags startade vi igång vår fjärde överviktsgrupp på jobbet. Den delen av jobbet är en av dem jag finner allra mest intressant och rolig att jobba med. Finns det något mer inspirerande än kunna hjälpa människor att må bättre och förbättra sitt välbefinnande?
 
Ser fram emot en relativt oplanerad och lugn helg. Bäst att spara på krafterna för om en vecka drar jag upp till Stockholm för att fira Johanna som blir 25 bast!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0