Fredagkväll

Finns det något härligare!?
 
För en vecka sedan befann jag mig hos Johanna i Stockholm med ett glas rött i min hand. Denna fredagen ser betydligt lugnare ut. Kom alldeles nyss hem från att ha sett Breaking Dawn part 2 med Johanna. Skulle inte säga att jag är besviken på avslutet, men de andra filmerna har varit desto bättre. På ett sätt känns det skönt att den sista var lite halvkass, slipper man sörga över att det är slut ;)
 
Resten av helgen kommer jag mestadels att ägna åt plugg och föreläsningsförberedelelser. På söndag är det även dags för ny combatrelease vilket alltid är lika grymt! Efter tre månader med samma musik och kooreografi hinner man tröttna så det ska bli kul med lite nytt och fräscht. Dessutom har combatstjärnan Dan Cohen lovat något att release 54 kommer att bjuda på något alldeles extra och annorlunda. Excited!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0