Idag

startade jag dagen med en liten promenad längs med hamnen. Mitt favoritställe att promenera på, särskilt när det är fint väder. Klockan tio hade jag bestämt frukost-date med Theresé på Brogyllen. Att äta frukost ute är något av det bästa jag vet, det känns så lyxigt. På frukostbrickan fanns en fralla med ost och skinka, ett ägg, en skål vaniljyoghurt med färska hallon, en crossiant med marmelad, en clementin, ett glas juice och kaffe. Mummms! Efter frukosten gick vi bort till gymmet där Theseré skulle hålla i CXWORX. Jag hade inte kört passet på väldigt länge så det var jobbigt för min stackars mage och axlar, men gött!
Eftermiddagen har jag tillbringat hemma i soffan med en bok och senare tillsammans med Madde på ett café i Haga. Lediga dagar som denna är verkligen guld värda och så otroligt viktiga. Det är så avkopplande att bara kunna göra det som faller en in och inte känna någon stress över vad som behöver göras. Visserligen har jag en del saker att ta itu med, men det får vänta tills imorgon. För resten av dagen tänker jag fortsätta njuta av den här känslan och bara ta det lugnt. Ska fortsätta läsa min bok och gosa med Lilly nu, lite senare kommer Britta hit för myskväll och Så mycket bättre.
 
Enjoy your saturday!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0