It's friday!

Även fast jag var ledig på förmiddagen idag så ringde klockan 06.50 imorse, var verkligen tvungen att tvätta. Det är faktiskt skönt att komma upp i tid även när man är ledig. Kunna sitta länge och äta frukost, spana runt på olika bloggar och kika på morgon tv. Mellan tvättarna passade jag på att ta ut Lilly på bakgården så hon fick nosa runt bland löven litegrann. Nu kom jag precis in från en promenad och handlingstur. Väljer mellan att göra en sallad med tonfisk och avokado eller blodpudding till lunch, tuff choice! ;) Lite senare ska jag in till skolan och träffa Emelie och sen iväg till Alingsås för att ha den sista vattengympan för den här terminen.
 
Hoppas ni får en härlig fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0