Pustar ut.

Regnet öser ner denna fredag i Göteborg. Men om jag ska vara ärlig så känns det lite lugnande och avkopplande på ett sätt. Den här veckan har varit hektiskt med både hemtena och jobb, så idag känns det oerhört skönt att ta helg. Om två timmar ska jag iväg med Lilly till veterinären för vaccinering, jag hoppas det går bra. Att åka transportbur på spårvagn är inte det roligaste Lilly vet direkt. I efteriddag blir det lite coachingstudier med Emelie och sen ska jag träna. Vet dock inte vad än. Har bestämt mig för att frysa upp mitt SATS-kort och det känns såååå kul! Ikväll kommer bästa frugan hem på besök från huvudstaden, så det här kan inte bli annat än en bra dag! :)
 
Ha en härlig fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0