Så mycket bättre.

Åh, Så mycket bättre är så himla bra. I kvällens avsnitt pendlade mitt humör i allt mellan tårar och skratt. Jag har aldrig lyssnat på Olle Ljungström men av låtarna som spelades idag blev jag väldigt tagen av hans texter. Jag tycker om när svenska artister väljer att sjunga på svenska. Mitt favorit album just nu är Petra Marklunds nya - Inferno, där hon tillsammans med Jocke Berg skrivit texterna. Det blir så mycket starkare och känslosammare texter på svenska.
Jag spenderar kvällen hemma med Lilly. Valde mellan både fest- och myskväll med vänner men kände för att bara umgås med mig själv och inte göra någonting anträngade idag. Började läsa en bok som ingår i kurslitteraturen i coachingkursen, Mindset. Efter bara några sidor märkte jag att det kommer bli en riktig Cissi-bok och jag ser fram emot att fortsätta läsa. Till middag blandade jag ihop en chevrésallad med bland annat soltorkade tomater, ruccola och valnötter. Mumsfillibabba!
I förmiddags vaknade jag upp tillsammans med frugan, vi gjorde iordning en riktig grötfrukost innan vi kilade iväg till gymmet för att köra ett pass bodycombat. Fick även lite personal training och tips på övningar av henne för att jag ska kunna jobba upp min stelhet och förbättra min kroppshållning. Efter träningen mötte vi upp Johanna och gick till nya Rawfoodbaren för att käka lunch. Kul att testa och det var riktigt gott! Men priserna var lite väl höga för den mängden mat man fick så det lär inte bli några regelbundna lunchbesök där.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på en film innan jag blir för trött för att hålla ögonen öppna... I know, pensionärsvarning på mig som hellre sitter själv hemma en festhelg som denna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0