Stel och tacksam.

Ikväll efter min combat passade jag på att stanna kvar på gymmet en stund för att köra ett pass bodybalance. I vanliga fall är det ju Greys anatomy klockan nio men det var inställt idag så då utnyttjade jag det ;)
Och herregud, jag vet ju egentligen att jag borde gå på balance eller yoga för att sträcka ut mina muskler, träna balans och bli mer rörlig! Jag är stel som en pinne med min combatsjuka kropp. Nej, nu måste jag börja prioritera andra delar i min träning. Jag vill gärna kunna knyta mina egna skor när jag är 60 bast..
 
Den här veckan är det mycket på schemat. Sista rycket med plugget nu, sen kan jag äntligen prioritera jobbet helt och hållet! Visserligen tycker jag att kursen är superintressant, men den ständiga pressen att behöva läsa och skriva gör mig så trött i huvudet. Och med all koncentration som krävs på jobbet resulterar det i en väldigt seg hjärna som producerar noll och ingenting på kvällen.
Jag har för övrigt kommit igång ordentligt med egna MI-samtal på jobbet nu och jag älskar det! Det här är verkligen det jag vill hålla på med och jag kunde inte vara mer tacksam.
 
Nu ska det bli väääldigt tacksamt att lägga huvudet på kudden och tvärslockna. Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0