Stockholm calling.

Jag har tagit helg och stängt av jobbtankarna för den här veckan. Imorgon rullar tåget (och jag) mot Stockholm för en weekend med 25-årsparty, jobbfirande, härligt umgänge och sånt där skoj! Precis vad jag behöver just nu! Det var ett tag sedan jag åkte iväg över en helg. För mig är det viktigt att komma ifrån vardagen ibland, och det gör jag lättast genom att byta miljö för ett tag. Samla nya energi, få nya intryck och inspireras till livet. När man dessutom får träffa några av sina bästa vänner på köpet kan man väl knappast begära mer?
För första gången ska jag lämna min älskade kattunge som nu befinner sig hemma hos Johanna och Anders. Det känns tryggt, men ska erkänna att det kommer bli ovant att sova ensam i sängen inatt.. Ingen som biter mig i fingrarna för att jag ska vakna imorgonbitti, eller jamar för att hon är hungrig. Well well, jag ska nog klara mig ändå!
 
Jag har för övrigt tänkt att jag ska bli en bättre och intressantare bloggare snart.. Jag vet bara inte när. Men den som väntar på något gott... ;)
Fram tills dess önskar jag er alla en riktigt trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0