At work.

Det var nog först igårkväll som jag förstod att det slagit om till vinter. Iklädd tunn långärmad tröja, skinnjacka och converse fick jag bekräftat att det nu är dags att övergå till vinterjacka och vinterpjuks. Även imorse när jag promenerade ner till jobbet låg temperaturen på nollan och det var frostigt på marken. Nu står jag här med en värmefläkt framför magen och väntar på att sista timmen ska ta slut... Känns tråkigt att behöva jobba när Ida är här på besök men snaaaart är det helg och då ska vi minsann dricka vin och äta gott! Det är väldigt lugnt på gymmet idag så jag står mest och tittar ut på alla människor som går förbi utanför med olika shoppingpåsar. Trots att sommaren är slut är det mycket turister i Göteborg. Jag längtar faktiskt lite till jul och den mysiga julpyntningen som sätts upp i stan och på Liseberg.
 
Nej nu ska jag göra lite nytta en stund till innan jag stänger för dagen. Jobbar min sista dag i repan på gymmet för det här året så från och med nu blir det fullt fokus på Hälsoenheten, gruppträningen och plugget!
 
Ha en underbar helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0