Godmorgon!

Idag vaknade jag klockan åtta av att Lilly sprang runt och jagade sin lilla favoritmus. I veckan har hon vaknat som allra senast klockan sju, så det var en riktigt lång sovmorgon. Eftersom jag var ledig igår så kändes det som lördag redan då, så det blir en riktig långhelg den här helgen! Igårkväll umgicks jag med Helena och Johanna (och Lilly) hemma hos mig. Vi hade köpt med oss räkor, baguetter, aioli, brieost och vitt vin som vi mumsade på framför X-faktor. Riktigt lyxigt och ett perfekt sätt att spendera fredagkvällen på.
Om en timme ska ska jag sticka iväg till Delsjön och möta upp kollegorna från gymmet. "Sensommarfest" står på schemat och vi börjar dagen med tipspromenad och grillning i skogen. Hoppas att regnet håller sig borta bara. Ikväll är planen förfest hos Fredrik och sedan utgång. Kommer bli en trevlig dag!
 
Bus-Lilly


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0