Klara, färdiga, gå!

Efter ett längre uppehåll har jag bestämt mig för att börja skriva igen. Den här gången får det bli en helt ny blogg, med ett nytt fokus och annat innehåll. Bloggen kommer att handla om mitt liv och min vardag, men med fokus på de erfarenheter och tankar som väckts genom mitt jobb som hälsopedagog och gruppträningsinstruktör, kunskap  från utbildningar och från livet i största allmänhet. Min förhoppning är kunna bidra med intressant läsning och kanske skapa en och annan tanke hos er som läser :)
Passande är väl kanske att inleda med en presentation om mig själv och vad jag gör. It's coming up soon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0