Trötta ögon.

Det är med halvöppna (eller borde jag säga halvstängda?) ögon jag sitter vaken framför TV4 nyheterna. Min kvällsgäst Britta gick nyss hem efter en mysig middag och massa prat. Torsdagar är veckans långa dag för mig då jag inte kommer tillbaka till Göteborg förens strax innan halv sju på kvällen. Då är det extra skönt att vara ledig på fredagen. Eller  åtminstone inte ha något att stressa upp till på morgonen, för ledig var kanske att ta i. Imorgon måste jag verkligen sätta igång med hemtentan och senare på eftermiddagen åker jag till Alingsås för att hålla i vattengympa på jobbet. Jag vet, mitt jobb är helt underbart!
Imorgonkväll kommer min före detta kombo och livskamrat Ida på besök och då väntas en helg med mys, matlagning, snack, vin och sånt trevligt. Det ser jag verkligen fram emot! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0