Solsken och helg.

Godmorgon världen!
 
Idag kickade jag igång morgonen med en promenad i Slottskogen. Ju längre jag gick desto blåare blev himlen och det ser ut att bli en riktigt fin dag idag, härligt! Var längesen jag kände att jag hade ork att gå ut på en promenad innan frukost. Egentligen älskar jag det men har helt enkelt inte haft energi att göra det den senaste tiden. Men när resten av dagen är ledig och man inte har något att stressa till är det lite lättare. Men frusna händer kom jag in och satte på kaffe, mixade ihop mina älskade bananpannkakor och kröp upp i soffan framför morgonpasset i P3 på tv. Helt underbar start på dagen att få sitta och äta en stor frukost i lugn och ro och hinna dricka flera koppar kaffe.
Idag är planerna få, det enda jag bestämt att jag ska hinna med är att börja gå igenom mitt förråd i källaren. Om två veckor går flyttfasset till andra sidan stan och det är väl lika bra att sätta igång med flyttpackning. Ser fram emot att byta miljö och få lära mig ett nytt område! Dessutom får Lilly mycket större ytor att springa på och för att inte tala om balkongen som garanterat kommer komma till användning i vårsolen :)
 
Gårdagen var en riktigt bra dag. Började med en frukost på Steinbrenner & Nyberg med MaddÅ. Vid lunch var det som vanligt dags för combat och efter det något definitivt mindre vanligt... Nämnligen tatueringsdags! Har väntat och längtat efter denna dagen och nu är jag än en gång märkt för livet med en snygg gadding på kroppen. Denna gång är det en text som har fått förgylla insidan på min högra överarm. Lägger upp bild senare! Är SÅ nöjd och som vanligt när man tatuerar sig blir mersmaken extra tydlig... Vi får väl se hur många det slutar med ;)
 
Nu ska jag ta tag i disken och sedan bege mig ner i förrådet. Ha en fin lördag alla!


Kommentarer
Maddelein

Woooohooo, BildBildBild!!!!:-)

2013-02-02 @ 10:04:58
URL: http://madeleinbremer.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0