2013 in tha house!

Då var andra dagen på jobbet för det här året är avklarad. Känns skönt att vara tillbaka i vardagen igen måste jag säga. Det tar på krafterna att vara ledig på något konstigt sätt. Den här veckan har det blivit mest administrativt arbete, planering, journalskrivning, utvärdering en del telefonsamtal och sådant. Det är roligt det också men jag ser fram emot att träffa fler människor nästa vecka. Jag älskar verkligen mitt jobb och min största önskan är att få fortsätta jobba kvar. Håller alla fingrar och tår jag har inför beskedet nästa vecka! Idag bokade vi även in en kommande föreläsning som vi ska hålla för en fotbollsförening. DET ska bli ruskigt kul!
 
Nu när jag precis återhämtat mig efter juldag- och nyårsfirande är det snart dags för nästa fest. På lördag väntar nämnligen avskedsfest (buu) för världens bästa Helena som drar till Växjö och utbildar sig till polis inom en väldigt snar framtid. Men jag klagar inte, att få träffa underbara vänner och dessutom få besök av sjävlaste Kombo i helgen är guld värt. 2013 kan väl knappast starta på ett bättre sätt?
Som pricken över i:et eller grädden på moset har vi även combat-release på lördag förmiddag. Kom kom kom och boxas med oss! :D
 
Nu ska jag gå ner och slänga in tvätten. Det är så jag kommer att spendera min torsdagkväll, tillsammans med lite combatträning och tv-tittande.
 
Hoppas ni alla fått en fin start på det nya året. Adios!
 
Trött kissekatt
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0