Girlsnight.

Gårkvällen blev verkligen lyckad. När vi kom hade Helena dukat upp med plockmat och champange och därefter bjöd hon på himmelskt goda kladdkakemuffins. Efter att ha tjattrat och lekt lekar i några timmar tog vi oss in till stan och det slutade med att vi dansade gärnet på Push till långt efter midnatt.
Jag och Ida sov länge och startade dagen med en brunch i Haga. Vi tog en sväng i några affärer innan det var dags för Ida att köra hem till Kristinehamn igen. Resten av dagen har gått i slapphetens tecken. Började kolla på Forrest Gump klockan sex och har suttit fast i soffan med en godispåse sedan dess. Funderar på att gå och lägga mig och starta upp en nya vecka utvilad och pigg ;)
 
Ibland måste jag nypa mig i armen för att förstå att jag har så underbara vänner! Vet inte vad jag skulle göra utan dem.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0