Lyxen med att jobba med träning.

Åh idag har jag gått runt i träningskläder hela dagen, finns det något lyxigare!?
Började dagen med en promenad ner till stan där jag satte mig på Espresso house och jobbade lite. Tycker det är mycket mer inspirerande och roligare att jobba utanför lägenhetens fyra hörn. Vid lunch var det dags att instruera Bodycombat och jag hann även med lite rörlighetsträning för min egen del. Efter träningen var det snabbt hem och käka lunch för att sedan sätta sig på pendeln till Alingsås. Andra passet för dagen blev vattengymnastik (fast på land för min del då). Det är så otroligt roligt att hålla i de passen och alla deltagarna är så tacksamma och glada. Roligt hur det kan skilja sig så mycket att instruera i två olika pass med olika målgrupp. Det är som natt och dag, men båda är lika roliga och givande på sina sätt.
 
Well, medans andra förfestar och firar att de fått lön idag spenderar jag min kväll hemma framför tv:n i kombination med tvätt och jobb. Håller på att förbereda för föreläsningen vi ska hålla för ett fotbollslag på måndag, det ska bli så spännande! Det passar fint med en lugn kväll för imorgon ska jag faktiskt jobba på F24S hela dagen också. Vi öppnar två nya anläggningar varav en i Kungsbacka där jag ska befinna mig imorgonbitti. Vi blir ett härligt gäng som ska inviga anläggningen och i erfarenhet av andra öppningar kommer det nog bli hur skoj som helst!
Imorgonkväll får jag dessutom träffa min efterlängtade Johanna som kommer på besök från Stockholm. Vi ska ut och käka och förmodligen gå ut och dansa någonstans. Wieho! Sounds like a great Saturday!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0