Nyårsafton 2012.

Igår firade jag in det nya året i en festlokal tillsammans med ett trettiotal härliga människor. Vi hade fixat med välkomsbål, middagsbuffé och efterrätt, tävlingar och musik. Vid tolvslaget gick vi ut och skålade i ett x antal flaskor champange under nyårsraketerna. Kvällen blev mycket lyckad och jag kunde inte önskat mig ett bättre slut på året. Dock kunde väl det nya året startat på ett bättre sätt men det ändrar vi på imorgon ;)
Stolt över att ha slutat bita på naglarna!
Nyårsdukning
Redo att fira in 2013
Jag och bästa Madde <3
Middagen serverad
 
Stort TACK till alla som var med och gjorde år 2012s sista kväll till en oförglömlig sådan!


Kommentarer
Britta

Åh, tack för en jätte fin kväll Cissi! :)

2013-01-02 @ 21:10:00
URL: http://slutatveka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0