Smått & gott

Vaknade tidigt som vanligt imorse så passade på att baka lite smått och gott. Det blev powerbars med havregryn, dadlar, banan, rapsolja, nötter och frön. Perfekt att äta som mellanmål eller före/efter träningen. Sen gjorde jag en variant av nyttiga chokladbollar gjorda på dadlar, torkade aprikoser, cashewnötter, mandlar, rivet apelsinskal och kallt kaffe som sedan rullas i kakao. Svåra att hushålla på dock.. Så himla goda! Till slst gjorde jag ett fröknäckebröd med sesamfrön, solrosfrön, linfrön, pumpakärnor, vetekli, vetemjöl, vatten, rapsolja med havssalt på. Supergott med ost på! Ägg och leverpastej som jag hade hemma funkade också bra.
Det där med att följa recept är inte riktigt min grej så kommer inte ihåg hur mycket jag hade i av allt. Att gå på känsla är det bästa! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0