Träningsglädje!

Efter cirka sex veckors väntan och längtan fick vi i lördags äntligen release Bodycombat 54 på gymmet (bättre sent än aldrig!). En release som absolut toppar min lista över bästa combatreleaser sedan jag började köra. Det var fullbokat och grym stämning, precis som det ska vara! Ser fram emot två månader med samma underbara känsla!
 
Mina grymma combatkollegor och jag.
 
Från och med den här veckan kommer jag att ha pass på onsdag kl 17.30 och fredagar 11.30 (45 min). Kom och slåss och svettas tillsammans med mig vetja!
 
Ikväll har jag varit ledig och passade på att köra ett dubbelpass på SATS. Började med bodypump och avslutade med combat. Träningsgäääädje på hög nivå!! Och det lär kännas i kroppen imorgon ;)
Nu är det premiär för Sveriges Mästerkock på tv, weiho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0