Träning när den är som bäst.

Tänk att man kan älska en träningsform så mycket! Som alltid på onsdagkvällar har jag idag haft mitt combatpass och som vanligt var det både kul och svettigt. Det nuvarande passet blir bara jobbigare och jobbigare ju mer man kör det. Ikväll var det många deltagare på passet och full energi i salen, en härlig känsla!
Jag är så glad över att jag tog klivet och bestämde mig för att utbilda mig till instruktör för cirka ett år sedan. Oj vad jag hade gått misste om mycket annars! Efter ett år som instruktör funderar jag nu på att utbilda mig i någon mer träningsform, förmodligen något med fokus på styrka. Att vara instruktör är väldigt givande på flera sätt, både för den personliga utvecklingen och träningsutvecklingen. Det tar en del tid och kraft att öva in kooreografi och ibland blir det stressigt, men det ger så mycket mer tillbaka när man väl står där framför alla träningsglada medlemmar i salen.
Det kallar jag träning när den är som bäst!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life begins at the end of your comfort zone

RSS 2.0